donderdag 4 november 2010

Regiofeest

Bedrijf/opdrachtgever:
Regiofeest de Langstraat
Opdracht en mijn rol en verantwoordelijkheden daarbinnen:

Voor alle vrijwilligers uit Regio de Langstraat is er een regiofeest georganiseerd. Ik heb hiermee meegeholpen. Iedereen die vrijwilliger was in regio de Langstraat was welkom op dit feest. Het feest werd gehouden om alle vrijwilligers een keer in het zonnetje te zetten.

Verloop opdracht:
De opdracht om het regiofeest te organiseren. Het moest een gezellig feest worden met voor iedereen wat wils. Omdat er op dit feest erg veel gemengde leeftijdscategorieën waren moesten we ook goed nadenken over hoe we het gingen aanpakken.  

Ontwikkelde competenties:
De volgende competenties heb ik hierbij ontwikkeld:
1.       Kwaliteitsgerichtheid

Competentie 2:  Kwaliteitsgerichtheid  

Situatie: Nadat het regiofeest was gehouden hebben we een goede evaluatie gehouden over de voorbereidingen en uitvoering van het feest. Hierbij was iedereen van de organisatie betrokken. Het doel was om duidelijk in kaart te brengen wat er de volgende keer anders moet.

Taken: Mijn taak ten aanzien van de competentie was om feedback te geven op de andere taken die uitgevoerd moesten worden en om feedback te ontvangen over de taak die ik uitgevoerd had. Er werd van mij verwacht dat ik eerlijk zou zijn naar mijn mede organisatoren en dat ik open stond voor feedback.

Acties:  Voordat ik naar de evaluatie ben gegaan heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met dingen die ik goed maar ook slecht vond gaan. Ik heb hierbij ook mijn eigen taak geëvalueerd. Tijdens de evaluatie kon ik de dingen waarvan ik vond dat ze de volgende keer anders moeten goed motiveren. Ook kon ik over mijn eigen taak benoemen wat de volgende keer beter moet.

Resultaat:  Doordat ik mezelf goed had voorbereid kon ik ook goed feedback geven aan de andere organisatoren. Ik kon duidelijk benoemen wat er de volgende keer misschien anders moet.

Terugkoppeling: Ik vind dat ik het goed gedaan heb. Ik kon goed benoemen wat er de volgende keer anders moet. En heb ook heel duidelijk aangegeven wat er vooral niet anders moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten